سخت افزار مورد نیاز نرم افزار حراست پاسبان

دستگاه مورد نیاز سیستم پاسبان

سیستم پاسبان در طی مراحل نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری سخت افزار انحصاری خاصی نیاز ندارد. نرم افزار جامع حراست پاسبان مطابق با نیاز سازمان‌ها و همسو با اهداف اصلی بخش حراست طراحی و ارائه گردید. با استفاده از این سیستم مدیر حراست و مدیران بالادستی سازمان از حفظ امنیت سازمان اطمینان خواهند داشت. برخلاف دستگاه گشت زنی نگهبانی سیستم پاسبان نیاز به تعمیرات دوره‌ای نیز ندارد.

پاسبان
این نرم افزار بر پایه سیستم عامل اندروید توسعه یافته است و نیازمند هیچ دستگاه یا سخت افزار مجزای دیگری نیست و یک گوشی معمولی آندروید نسخه 5 و یا بالاتر با قابلیت ارسال پیامک و امکان دوربین کافیست.
پاسبان
کارت یا تگ RFID یا QR Code
پاسبان
کامپیوتر در اتاق مدیریت جهت نگهداری داده ها و اطلاعات سیستم (اختیاری)
نمودار بازرسی ایستگاه ها

به دلیل مشکلات متعدد دستگاه گشت زنی نگهبانی برای ثبت اطلاعات و معایب دیگر سیستم‌های سخت افزاری، برخی از سازمان‌ها خواستار سامانه‌ای بودند که مبتنی بر نرم افزار باشد. در سیستم پاسبان نیازهای بخش حراست به منظور مدیریت بهینه نگهبانان پیش‌بینی شده است. درباره سخت افزار مورد نیاز نیز تلاش شده از حداقل تجهیزات و حدالامکان از تجهیزات موجود استفاده شود. همانطور که اشاره شد، برای راه‌اندازی سیستم پاسبان یک کامپیوتر (لبپتاپ) و گوشی اندروید خود نگهبان مورد نیاز است. این تجهیزات در هر سازمان و نهادی یافت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سیستم پاسبان در امنیت دانشگاه     نرم افزار گشت و نگهبانی در صنایع تولیدی  مزایای نرم افزار گشت زنی پاسبان

سیستم پاسبان را قبل از نصب نهایی می‌توانید به مدت یک هفته دریافت، تست و بطور کامل بررسی نمایید.

سیستم پاسبان در چه نهادهایی کاربرد دارد؟

پاسبان
سامانه گشت هوشمند پاسبان با امکان پایش لحظه‌ای نگهبانان قابل اجرا در نهادها و سازمان‌هایی است، که برای حفظ امنیت سازمان نیازمند گشت زنی نگهبان هستند.
پاسبان
از جمله این صنایع و نهادها باید به شرکت‌های امنیتی، موسسات آموزشی، خطوط انتقال آب، برق و گاز، آژانس‌های املاک، سرویس‌های حمل‌ و‎‌ نقل عمومی، موسسات مالی، انبارها، کارگاه‌های تولیدی و بخش‌های فعال در زمینه خدمات نظافتی و نگهداری اشاره کرد.
اپلیکیشن پاسبان
نمودار بازرسی ایستگاه ها

اجزای تشکیل دهنده نرم افزار حراست پاسبان

نرم افزار حفاظت فیزیکی پاسبان یک سامانه مدیریتی حرفه‌ای برای مدیریت نظارت و حراست در ساختمان‌ها، مجتمع‌ها، شرکت‌ها و سایر مراکز است که شامل پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایل می‌شود.

پنل مدیریت نرم افزار نگهبانی به عنوان قسمت اصلی و مرکزی این نرم افزار، قابلیت‌های متنوعی را از جمله تنظیم پارامترهای گشت زنی، مدیریت کاربران، کنترل دسترسی، تهیه گزارش‌های مربوط به حضور و غیاب افراد، ایجاد فرآیند بازرسی، تخصیص وظایف به گشت زنی و … را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن پاسبان که در دسترس کاربران اندروید قرار دارد، نیز به عنوان ابزاری کارآمد برای نظارت و مدیریت حراست در سازمان‌ها کاربرد دارد، عمل می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از فناوری QR کد و RFID، قابلیت تعیین موقعیت مکانی کاربران را داراست و امکاناتی مانند ثبت وظایف انجام یافته، اطلاع‌رسانی برای افراد و مدیران، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به طور کلی، پنل مدیریتی و اپلیکیشن حراست پاسبان به مدیران و نظارت‌کنندگان اجازه می‌دهد که به‌طور کامل و بهینه‌تری فرایند نظارت و حراست را در محیط‌های مختلف انجام دهند.

نمودار بازرسی ایستگاه ها